Amhøj, Christa og Poula Helth
(2012): Fra personligt
til responsivt lederskab – lederskabsreformation i bevægelse, i: Winther H.
(2012): Kroppens sprog i professionel praksis, Billesø og Baltzer
Helth, Poula (2020): Æstetisk
lederskab, kollektiv læring i praksis, Dansk Psykologisk Forlag PÅ VEJ efteråret 2020
Helth, Poula (2019): Using Aesthetic Dramas
to Transform Leadership Practice in the Public Sector in Denmark, in Antonacopoulou, Elena and
Taylor, Steven: Sensuous Learning for Practical Judgement in Professional
Practice: Volume 2: Arts-based, Series: Palgrave Studies in Business, Arts
and Humanities, 229-253
Helth, Poula (2019): Ledelse og
læring i praksis, 2. udgave, Samfundslitteratur
Helth, Poula (2019): Affektiv læring
med afsæt i lederes praksis, i: Helth, P. (2019): Ledelse og læring i
praksis, 2. udgave, Samfundslitteratur
Helth, Poula (2019): Æstetisk
lederskab for skoleledere, i: Mellon, K.: Mellemledelse i skole og dagtilbud,
Dafolo
Helth, Poula (2019): Læring i
praksis, hvorfor og hvordan, Ledelse i dag
Helth, Poula (2019-2020): Læring i
praksis, hvorfor og hvordan bidrag til Tidsskrift om ledere og ledelse,
Ledelse i dag
Helth, Poula (2017): “The Audience Wheel as a Technic to Create
Transformative Learning” In Developing Public Managers for a Changing
World. Published
online: 19 dec. 2016; 261-284.
Helth, Poula og Hans Jørn Filges
(2015): Tal sammen, viljen til bedre parforhold, Akademisk Forlag
Helth, Poula og Kirkeby, Ole Fogh
(2015): Menneske og leder – bliv den du er, 2. udgave Akademisk forlag
Helth, Poula
(2014) Ledelsesdiskursens
flerstemmighed og diskurs, i: Majgaard, K. (2014) Sprækker for fornyelse, nye
perspektiver på offentlig styring og ledelse, Djøf Forlag, København,
s. 95-117
Helth,
Poula (2014): Lederskabelse og praksisnær kompetenceudvikling,
i: Majgaard, K. (2014) Sprækker for fornyelse: Nye perspektiver på offentlig
styring og ledelse, Djøf Forlag, København, s. 431-454
Helth, Poula
og Pjetturson, Leif (2014): Ind i ledelse, Akademisk Forlag